.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشجویان مقیم خارج رابه کشور برمیگردانیم

شمال نیوز: معاون آموزشی وزیر بهداشت از صدور مجوز نخستین دانشگاه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد و گفت: دانشگاه‌های بین‌المللی پزشکی در کشور توسعه می‌یابد.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، بهرام عین‌اللهی بعدازظهر امروز در ششمین جشنواره دانشگاهی شهید مطهری در بیمارستان آیت‌الله روحانی بابل اظهار داشت: امروزه در جهان اتفاق جدیدی رخ داده و خط و مشی ابرقدرت‌ها و دشمنان تغییر کرده و سلطه علمی جای سلطه فیزیکی را گرفته است.

وی گفت: به سرعت شاهد تغییر علم و دانش هستیم و به همین سبب باید رسالت و مسئولیت اجتماعی خود را در این باره انجام دهیم.

عین اللهی با اشاره به اینکه آموزش در دانشگاه‌ها باید ماموریت محوری شود، تصریح کرد: از اهداف بلند انقلاب، اجرای عدالت و شکوفایی استعدادهای جوانان در کل کشور است و امروزه نیز به دنبال عدالت آموزشی هستیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی بابل موفق به کسب درجه ممتاز تیپ یک شد، افزود: دانشگاه علوم پزشکی بابل مولود انقلاب بوده که با تلاش فراوان با کمترین امکانات به درجه ممتاز تیپ یک دست یافته اما کسب این موفقیت پایان کار نیست بلکه شروعی برای امتیازات بیشتر برای رقابت با دانشگاه‌های ممتاز کشور است.

این مسئول اظهار داشت: اغلب دانشگاه‌های کشور، قالب فسیلی و غیرمتحرک دارند اما دانشگاه علوم پزشکی بابل جزء دانشگاه‌های پرتحرک و پویا بوده که قطعا زمینه موفقیت‌های بالا را دارد.

وی هیئت علمی را مهم‌ترین ثروت دانشگاه دانست و گفت: هرچه هیئت علمی قوی‌تر بوده و به آن توجه شود دانشگاه رشد بیشتری خواهد داشت.

عین‌اللهی تصریح کرد: احترام به اساتید در اسلام بسیار سفارش شده است، این نشان می‌دهد توجه به مقام معلم می‌تواند کشور را موفق کند.

وی گفت: امروزه مرجعیت علمی و ممتاز بودن ما حضور در فضای مجازی است، مهم‌ترین مشکل دانشگاه‌های ما حضور کمرنگ در فضای مجاز است.

معاون آموزشی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دانشگاه‌های ما دستاوردهای علمی و آموزشی مهمی دارند که در فضای آموزشی به ثبت نرسیده است.

وی اضافه کرد: توجه به نرم‌افزارها نکته مهمی است، تولیدات دانشگاه‌ها و درج در فضای آموزشی، انجام کار گروهی به جای کار فردی، آشنایی با مبانی جدید آموزشی، به کار گرفتن تکنولوژی آموزشی برای دانشجویان و استفاده از پزشکی جامع‌نگر می‌تواند مهم‌ترین عامل رشد یک دانشگاه باشد.

عین اللهی از صدور مجوز نخستین دانشگاه بین المللی دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد و تصریح کرد: امروز حضور ما در عرصه بین‌المللی یک تکلیف است، اروپا مرزها را برداشته و تبادل علمی دارد، هدف ما از استقرار دانشگاه بین المللی نیز تبادل علمی است.

وی در پایان افزود: دانشجویان‌ کشورمان برای تحصیل به خارج می‌روند، با استقرار این دانشگاه سعی داریم دانشجویان مقیم خارج را به کشور برگردانده و حتی پذیرش دانشجوی خارجی به ویژه در قالب بیداری اسلامی داشته باشیم. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 ارديبهشت 1392
داداش به اندازه پراید شتاب داره؟ فکر نمی کنید بخاطر رئیس جوان و شادب اش هست؟ فکر نمی کنید به خاطر عدم اعمال روابط!!!!!!!! باشه؟
نا شناس 26 ارديبهشت 1392
جناب آقای معاون آیا میدانی روزانه چند نفر در بیمارستانهای بابل که تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی بابل قرار دارند کشته میشوند ؟ آیا میدانی بیمارستانهای بابل به قتلگاه معروف شده است ؟ و بخصوص همهان بیمارستان آقای روحانی ؟ ملاک شما برای این برتری چیست ؟ اگر دانشگاه اعضای هیئت علمی قوی و متعهدی داشت وضعیت بیمارستانهای این دانشگاه اینجوری نبود. رفتید از بیمارستاها سرکشی کردید ؟ مزید اطلاع جنابعالی باید بگویم دانشگاه بابل فقط مسئول نظارت بر بیمارستانهای بابل و بابلسر و امیرکلاست و بقیه بیمارستانهای شهرستانهای دیگر استان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی مازندران . بنابراین دانشگاه بابل همین چند بیمارستان معدود را نیز نمیتوتند مدیریت کند پس چطور شما رتبه برتر به آن دادید؟ آیا به جز رانت و رابطه ملاک دیگری برای این انتخاب وجود داشت؟ آیا از زدوبندهای موجود در دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر دارید؟ بهتر است یک مقدار به خود بیایید و کمی هم به فکر این ملت بیچاره باشید و به جای دادن عناوین پر طمطراق به همدیگر ، کمی بر کیفیت بیمارستانها در همه جا اضافه کنید . والله فردا باید جواب بدهید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.257 seconds.